System renderingu sieciowego KeyShot, pozwala na efektywne wykonanie oraz zarządzanie procesem wizualizacji statycznych foto-realistycznych obrazów, animacji czy interaktywnych modeli 3D gotowych do umieszczenia na stronie internetowej. Po prostym procesie instalacji, każdy użytkownik KeyShot, może wysłać zadanie do wykonania w kolejce sieciowej. Wszyscy użytkownicy mogą zobaczyć, jakie zadania są kolejne do wykonania.

Jak działa rendering sieciowy KeyShot?

System renderingu sieciowego KeyShot składa się z trzech elementów: trybu Master, trybów Slave i Kolejki. Tryb Master zarządza renderingiem sieciowym KeyShot. Renderingi są ustawiane w kolejkę, a do ich wyliczenia wykorzystywana jest moc obliczeniowa komputerów, na których jest zainstalowany tryb Slave. Rendering sieciowy KeyShot jest kompatybilny z komputerami PC oraz MAC.

 

 

Im więcej rdzeni procesorów możemy wykorzystać, tym szybciej otrzymamy gotowe wizualizacje.

 

Ile rdzeni procesorów można wykorzystać?

 

Roczna licencja renderingu sieciowego, może wykorzystać od 32 rdzeni, aż do 256, co pozwala skrócić czas oczekiwania na rendering do minimum.